De Klussenier Miquel-John Nikerk

m.nikerk@klussenier.nl

Ingeschreven bij KvK onder nr. 08147002

Even voorstellen

Mijn naam is Miquel-John Nikerk en ik woon in Apeldoorn.

Als interieurbouwer heb ik 14 jaar maatwerk voor mijn klanten geleverd. In die 14 jaar heb ik heel veel ervaring opgedaan met allerlei projecten. Ieder project was weer anders en hierdoor heb ik mijn flexibiliteit, oplossingsvermogen en vakkennis vergroot.
Sinds 2006 ben ik met veel enthousiasme aan de slag als zelfstandig ondernemer onder de vlag van de Klussenier. Nu kan ik zeggen dat ik een echte allround vakman ben die u voor veel zaken kunt inschakelen.

Wanneer u ervoor kiest een opdracht aan mij uit te besteden, verzorg ik voor u niet alleen de afgesproken werkzaamheden, maar kan u ook adviseren in het ontwerpen van de ruimte en/of het gebruik van materialen. Verder verzorg ik voor u de inkoop van materialen, wat tijdsbesparend is en interessant voor u door mijn afspraken met leveranciers.

Werkzaamheden waarvoor u bij mij terecht kunt zijn onder andere, voorbereiding voor het plaatsen van keukens, het plaatsen van keukens, elektra, renovatie, toiletten en badkamers, het tegelen van wanden en vloeren en het plaatsen van een dakraam. Daarnaast uiteraard betimmering voor bijvoorbeeld een zolder of een op maat gemaakte kast. Ook meubels, bureaus, balies en dergelijke behoren tot de mogelijkheid, evenals het ontwerpen en plaatsen van een veranda. Kortom ik ben van vele markten thuis.
De samenwerking met mijn klanten, het leveren van maatwerk, kwaliteit en uiteindelijk een tevredenheid zijn de dingen die het werk als Klussenier zo leuk maken. Graag breng ik dat ook bij u in de praktijk.

Voor al uw vragen op klusgebied kunt u bij mij terecht. Als u met mij contact heeft opgenomen kan ik na een persoonlijk gesprek u vrijblijvend mijn advies en/of prijsopgave toelichten.

Dien uw offerte-aanvraag in    Ga terug naar de hoofdpagina voor meer informatie